Monday, September 16, 2013

dh ade penunggu lom ni?? kikiki

ahahahahhaa lama gila tak update blog.. mls la.. i got the time but no mood to update.. cane tu?? hohoho

smlm 16/9/2013 (hari Malaysia)  i baca a book by  Bahruddin Bekri - diari mat despatch.. lol sgt kelako.. bahasa melayu tinggi dia guna.. 

well this is my first entry in 2013.. and the year is coming to it's end in 3 months++.. no resolutions so no result.. 

ada byk cerita but don't know where to start..

saya fikir saya mahu memasukkan entri ke dalam blog ini tiap-tiap hari.. buku Diari Mat Despatch telah memberi saya inspirasi untuk azam ini.. azam hujung tahun 2013.. semoga saya berjaya mencapai impian ini.. saya juga berazam untuk menulis dalam Bahasa Melayu sepenuhnya.. tiada kata-kata pendek atau 'shortforms' akan digunakan.. 

sekian

17.9.2013
jam0926


berusaha!!!

No comments:

Post a Comment